fredag!

hej allihopa (: hoppas ni mår toppen. jag sitter hemma hos pontus och har precis ätit god middag, blev fläskfilé med potatiskroketter i sås med kantareller och körsbärstomater. jum jum (: ska äta lite chips och dipp snart och kika lite på idol och en film som heter "family man" den är så bra. var förbi systemet och köpte lite öl som vi dricker. fredagsmys alltså! imorgon är det lördag och jag och helena ska in till stan och köpa julklappar. verkligen längtat! ska bli jättemysigt <3 sen på kvällen åker jag och hjärtat och firar jimmy. blir förkrök hos honom med några av hans kompisar och sen går vi antagligen ut en runda. ska hitta en present till jimmy också som fyller år på måndag. får kika efter det imorgon i stan helt enkelt (:

sov ganska länge idag, tror jag vaknade vid halv ett. skönt med sovmorgon, men lite ångest är det när det börjar mörkna redan när man sitter och äter frukost ^^ men men. vad gör det om hundra år? (: blev en brakfrukost med massa goda pålägg och sen duscha och sen har jag vart med pontus sen några timmar tillbaka. och om jag inte skrivit om honom här innan, så är det en kille jag känt sen jag var 13. vi hängde i samma gäng (;

ska vara lite social nu, alexander kommer och hämtar mig vid tolv, han är på julbord nu med jobbet (: ringde honom nyss och det lät som han hade det bra och god mat osv. (:

ha en jättemysig fredag nu, så hörs vi mer imorgon! massa pussar&kramar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback