Julklappar

kväll igen, dagarna blir kortare och kortare. så himla mörkt ute ju. men vet ni? desto mysigare blir det med alla levande ljus hemma. myser runt hemma i myskläder. nyss hemkommen från stan, fika och mys. varit och kikat i butiker, ätit middag och faktiskt köpt några fler julklappar. måste beställa några saker på nätet, men sen så. ska bli så mysigt att fira jul. gott med julmat (; och nej jag är verkligen inte för gammal för julklappar. jamenar.. jag ÄLSKAR paket :p

ska snart tvätta av sminket. det måste vara det skönaste på hela dagen! tvätta av sminket och hoppa i en mysig pyjamas! och fårskinnstofflorna såklart. mysigt med massa tända ljus och bara gosa under en varm filt i soffan. ska krypa upp i soffan och läsa topp hälsa. men först ska jag göra en kopp te. imorgon är det lucia. har faktiskt laddat upp med lussebullar och glögg. för klockan 07.00 börjar lucia på tv och det ska vi se. mysigt att tassa upp tidigt och titta på fina luciatåget. <3

ska bli riktigt mysigt den fjärde advent. då ska vi på skansens julmarknad och titta runt där. ska minsann köpa brända mandlar (; och raggsockor och sen vid tre kommer mamma och mormor på adventsfika med skinksmörgås och glögg och sånt mys (: då ska vi fått upp julgranen såklart. funderar på att sätta upp den redan på torsdag! (:

nu ska jag tvätta av sminket och hoppa i pyjamasen. göra en stor kopp julte och äta lite pepparkakor. och bläddra i topphälsa! jag är lycklig! glad i hela kroppen. vilken härlig känsla. känns som ingenting kan göra mig ledsen <3 jag saknar min älskling bara. det är väl det enda. annars. frid och fröjd! precis som det ska vara. tack.

ha en jättemysig kväll och ta hand om varandra. vi hörs imorgon! nu tar jag ledigt från datorn. stor kram till er alla <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback