packa

god morgon! (: vaknade för någon halvtimme sen och nu sitter jag och dricker youghurt. får bli lite mackor sen också! jag är alltid hungrig. jämt. fast jag äter mycket lite åt gången, eller så har jag bara inbillat mig det och äter hur mycket som helst?! ^^ hur som helst, jag är frisk, glad och jag mår bra!

snön ligger fortfarande kvar här i stockholm, var någon plusgrad igår. men den ligger kvar. mysigt! sitter och tittar ut, får nästan ont i ögonen för att det är så vitt ute. ska strax duscha och klä på mig vanliga kläder. ta en promenad och sen åka hem vid halvfem tiden. ikväll ska jag äta middag med alexander och sen ska jag packa kläder, produkter, tidningar, musik.. ja allt som ska med. nu är det inte långt kvar. jag längtar!

smsade mamma för ett tag sen, bjöd över henne på mysochfilm kväll ikväll. får hoppas att hon har tid! det var sålänge sen vi tittade på film och det hade verkligen verkligen varit mysigt att få krama om henne <3

hoppas ni får en jättebra dag idag! vi hörs mer i kväll! godmorgonpussar! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback