rubriklöst!

haha, jag har aldrig varit bra på rubriker.. antingen så blir det en rubrik som typ "hej" "myskväll" eller någonting som påminner eller tas upp senare i inlägget. jag måste bli bättre på rubriker! det får vara ett av mina oviktiga nyårslöften!

hoppas ni haft en bra dag och att ni har det fortfarande!? (: jag har haft det toppen! vaknade ganska sent, blev stressdusch med frukost kombinerat med sminkning.. och påklädning! vi åkte till calles mamma som vi var bjudna till. mysig lägenhet. mer som en villa, radhus? jag vet inte. mysigt var det iallafall! (: jag älskade hennes schackrutiga matta i köket. som en pappelina, fast mycket ballare. en sån vill jag ha! vi åt lax i folie med massa gott innehåll, bla. chili och purjolök! drack cider och hade det kul. väldigt mysig mamma, pratade om hennes gröna hår som hon färgade när hon var ung. haha. så ball (: vi hade det hur trevligt som helst! en mycket bra och mysig kväll (:

sen körde vi till ica maxi och handlade till nyår. det blir tigerräkor marinerade i vitlök, chili, olivolja och vitt vin på toast. till varmrätt blir det potatisgratäng, kött (glömt vad det hette?!) vi hade egentligen tänkt att ha zebrafilé. haha. men det var galet dyrt. tror det låg på 600 kr/kg.. , hemmagjort vitlökssmör, bearnaisesås och sallad med fetaost, rödlök, sallad, körsbärstomater, gurka och sånt. sen blir det efterätt! såklart (: krossade maränger, färska hallon & björnbär, kolasås, turkikyoghurt och riven vit chocklad! yum yum! ja det är gott (: man varvar allt. kommer bli ordentligt mätta iallafall! jag skulle hem till nyår egentligen, men nu blev det såhär av olika orsaker. jag är glad att jag får fira här iallafall. det känns bra!

nu ska jag klippa calle! får se vilken galen frisyr det blir. han har nog haft alla som går? punkkam, kort på ena och långt på andra.. kort därbak och långt fram.. ja vi får se (;

ha en mysig kväll nu allihopa! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback