sjukstuga?

god morgon söndag och fjärde avdent! (: jag kände mig risig redan i går. är det inte typiskt såhär innan jul?! jo! det känns i halsen, och jag nyser och jag är ordentligt uttorkad. men det har inte "slagit ut" helt ännu. nu ska jag dricka massvis med vatten och även varmt te med riven ingefära och gurkmeja, det är en riktigt bra mirakelkur och det är bara hålla tummarna så jag inte ligger med feber till julafton, mellandagarna och nyårsafton. nej det vill jag verkligen inte ): *putläpp*

hur som helst, det snöar igen utanför fönstrena och det ger en mysig känsla i kroppen! vi ska äta frukost här hemma om ett tag och sen åker vi till skansen och myser runt. förstår inte, hur kan jag känna mig dålig? vet ni hur mycket kläder jag har på mig när jag går ut?! jaja. ingenting att hänga läpp över.

nej nu ska jag ta tag i mig själv (: och göra lite frukost! vi hörs senare. puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback