en kritvit söndag!

det är helt vitt utanför fönstret. älsklingen var helt lyrisk i går när vi pratade och han var på jobbet "det snööar" haha, han vill nog inte att det ska bli vår (; jag bryr mig inte så mycket.. för det finns ju inte så mycket man kan göra åt saken.. påverka vädret alltså (: bara gilla läget. och byllsa på sig fjällräven jackan ett tag till (:

har legat och läst i sängen, skön start på dagen. ätit lite yoghurt för att stilla hungern, snart ska baby upp och då blir det en riktig mysfrukost (: sen åker vi och tränar tillsammans. han är snäll och följer med mig. tycker att det är lite scarry när det var sålängesen och det är ett nytt ställe. han får vara min personliga tränare idag (; <3

ska vika in lite tvätt i skåpen nu och plocka in disk i skåpen också. få lite fint ^^ så slipper jag tänka på dte sen. för sen ska jag bara plugga engelska och mysa i soffan <3

hoppas eran söndag blir riktigt mysig! ta hand om er <3 puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback