en trött tjej

förlåt för dålig uppdatering nu på kvällen. har pluggat sen halv nio. kikade lite på arga snickaren i mellan åt också (: gud jag är så otroligt trött efter jag tränat. det känns som man har blivit överkörd av ett tåg..! så det var skönt att ligga i soffan och plugga. nu är jag riktigt seg, och sängen lockar! ska lägga fram kläder tills imorgon och borsta tänderna, sen lägger jag mig och läser i min braiga bok (:

måste bara visa lite snygga bilder från hemnet.. ! det jag gillar mest är hur bilderna är tagna. det ser så fint ut med färgerna osv.. skada från gymnasiet (gick media/foto) är att jag alltid kollar på bilden. ja, alltså inte kollar, utan kollar.. ja ni fattar nog ^^

imorgon ringer klockan vid halv åtta, upp, blogga, äta frukost och promenera till bussen. plugga från 10 - 14 och sen hämtar älskling upp mig, han är ledig imorgon och sju dagar framåt. åh, det ska bli så himla mysigt att ha honom hemma! saknar honom så mycket! barnvakt på em/kvällen och sen hem och mysa mysa mysa med baby! vi ska se yes man, äta god middag, bada skumbad med levande ljus, ha massagekväll och bara gosa! låter helt underbart (: <3

nej, nu måste jag komma i säng! sov så gott allihopa! vi hörs mer imorgon. nu är jag för trött för att skriva någonting vettigt ^^ puss&kram!





så fina bilder!



Kommentarer
Postat av: Mysan

har du bokat ännu gumman?:D<3 du svarade mig aldirg:(

2009-02-26 @ 02:34:55
URL: http://mysacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback