film!

nu är jag nyduschad, har plockat och fixat i lägenheten och ska göra te och bre en macka med ost (: tända ljus och krypa upp i soffan och titta på film. blir en rysare. hoppas att jag kan sova sen :P skulle egentligen sett yes man, men baby ville sågärna se den, så det får vänta! har massa andra att kika på så det gjorde inget!

sen efter filmen ska jag krypa ner i sängen och läsa topp hälsa! och nu jäklar ska jag orka läsa mer än en sida (;

hoppas ni mår underbart och njuter av kvällen. imorgon är det en ny vecka att fylla. jag ska plugga måndag till fredag 10 - 14 och träna ung. varannan dag. på torsdag jobbar jag på kvällen. eller em till kvällen. jag och tilda den äldsta tjejen ska in till stan och gå på museum. mysigt (: sen får vi se vad som händer!

sov så gott sen om vi inte hörs igen. puss&kram <3






Kommentarer
Postat av: Emily

Den där har jag inte sett, var den något att ha? :)

2009-02-23 @ 13:51:10
URL: http://emilysophie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback