home

blogg.se har strulat sen jag kom hem.. så ja, därför har jag inte skrivit (: det gick bra iallafall. mysig familj och jättesöt tjej. vi skulle höras av imorgon så skulle dom prata tills dess, men det ser lovande ut. och det är jag glad för (:

mamma är här nu och vi ska titta på film och dricka te! ska tända ljus i vardagsrummet och tvätta av mig sminket innan. det måste vara en av de bästa sakerna på kvällarna - att tvätta av sminket och tvätta ansiktet med massa bra prylar från clinique! (: gillar deras produkter jättemycket! speciellt deras tonic.. man riktigt känner hur smutsen försvinner! skönt! (:

har fixat inne i sovrummet och så, så det är bara att dyka i säng sen. ska plugga lite körkortsterori om jag orkar, annars tar jag det imorgon (:

imorgon händer det en del..

lyra 10:00 - 11:30 (lite möten med studievägledaren osv)
åka hem till mamma och fika 12:00 - ca 13:00
åka till levy och vara där från 14:00 - 14:50
alex hämtar mig och så kör han mig till vega där jag ska hämta barnen klockan 15:25 i skolan/dagis
går hem med barnen och leker, lagar middag och äta, leka, mysa och ja, ha roligt (:
19:00 kommer pappan hem och jag åker hem.
väl hemma ska jag plugga och sen är det HELG :D

underbart med fredag imorgon! längtar! och på lördag blir det lördagsgodis.. jag har längtat efter det också. haha (:
som ett litet barn..! på söndag kommer amie och sebbe hit på filmkväll. riktigt mysigt! (:

ska gå och umgås med min kära mor nu och sen hoppa i säng! hörs imorgon! eller om jag orkar, senare ikväll.

puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Johanna

det känns som att blogg.se bara strular mer och mer, drygt :/



det låter som att du både haft en bra dag, och kommer ha en bra morgondag! :)



vad brukar det bli för lördagsgodis för din del då? ;*



puss&kram <3<3!!

2009-02-12 @ 21:16:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback