kvällsblogg

hej allihopa! (: va kul att ni gillade det jag visade av våran lägenhet. ännu är det massor kvar att fixa, men när allt är klart kommer vi vara skitnöjda, det vet jag! vi funderar på väggen bakom soffan i vardagsrummet.. vi vill ha en randig tapet i ljusgrått.. men har kommit fram till att det blir så mycket billigare att måla väggen i olika breda ränder och olika gråa nyanser. vi ska hyra ett laserpass under en dag så att det blir jämnt. nästa månad fixar vi det. ska skissa lite på det innan (: sen är det bara soffbord. vi letar efter ett vitt soffbord ca 120*45-50 cm.. och 40-45 cm högt, i vitt högglans och det är inte lätt att hitta. har hittat några på ilva.. men frakten därifrån är svindyr tyvärr! får ta en sväng förbi i sommar när vi bilar genom sverige helt enkelt (: infällda spottar funderar vi på också. men det får bli ett framtida projekt. jag har kikat lite på skenor med spottar och dom är i hyffsade prisklasser (: kanske blir en sån tills vi sänker ner taket och fäller in spottar!



den här är från ikea och kostar 399 kr. hade varit fint med vitt som smälter ihop med taket.



den här i svart älskar jag.. så himla cool. den är sex meter lång.. så får man ha hur många lampor man vill på.. taken var då att fästa den från ena väggen till den andra.. och ha den närmare väggen än mitt i rummet.. fast den stora bollen är skitful :P den kommer från ikea och kostar 599 kr, då ingår fem lampor, sen får man köpa till om man vill ha fler.



dom här från bolagret är skitballa också. kostar 379, riktigt bra pris (:

nu ska jag göra te till mig och mamma och se om det finns något att bjuda på till. vi ska se en film som mamma velat se länge.. maria larssons eviga ögonblick!

ha nu en jättemysig kväll (: hörs sen. puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska bli kul att se hur ni fixar till det! Är redan väldigt, väldigt fint i erat vardagsrum, avis på kubhyllorna! Har nog inge plats över för dem här dock, Ha en fin dag!

2009-02-09 @ 11:17:27
URL: http://greenrealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback