läggdax

jag sitter och huttrar och är jättetrött. kanske inte är så konstigt då jag har varit vaken sen halv sju i morse (: så det ska bli riktigt mysigt och framförallt skönt att krypa i säng strax! ska bara borsta tänderna, resten är klart. fylla på mat och byta vatten till kissarna och sträcka lakanen i sängen. värme mina vetetofflor och hämta vatten. välja tidningar och njuta av att ligga i sängen och bara slappna av. (:

imorgon kära ni är det HELG! så himla skönt, eller vad säger ni?! (: jag har inget planerat imorgon kväll. let's dance ska jag iallafall kolla på (: och ev. baka bröd! mums! på dagen ska jag ha ett möte med martin och sen åker jag och babyboy och handlar lite frukost saker. det ekar lite i kylen just nu! älskar när kylen är fylld av goda yoghurtar, juicer, pålägg mm. (:

hoppas ni vet hur glad jag blir för era kommentarer. och jag vet att jag är dålig på att svara på dom. får helt enkelt bättra mig. har nog för mycket i skallen just nu. det är mycket förändringar för mig. och både kroppen och huvudet jobbar för fullt. ja, på högvarv. kanske därför magen krånglat idag. jag hoppas att det är pga. stress och att jag inte blev smittad av alex brorsa igår.. han var blek och hade varit riktigt magsjuk. får hålla tummarna helt enkelt. blir jag sjuk, så blir jag sjuk.. men man blir ju alltid frisk igen (; tack och lov.

ska nog ta och lyfta min rumpa från den mjuka soffan nu och komma i säng. börjar känna mig lite trött!

vi ses och hörs imorgon! sov så gott och dröm sött! <3 puss&kram!



våran första sommar av kärlek.


Kommentarer
Postat av: tessan

Jo vi hade ju bordstabletter innan också men jag tyckte att det skulle skydda hela bordet ifall man skulle spilla nåt då slipper bordet jäsa, för det gör ju det. Och jag har aldrig älskat det där bordet som jag gör med det och är superrädd om det. Nej han jobbar bara extra nu för det behövdes. Men han ska få fast jobb om några veckor. :)

puss<3

2009-02-20 @ 06:12:09
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag håller tummarna för att du inte ska bli sjuk! jag känner mig också lite, underlig i magen, hoppas att det inte är något. kanske bara för mycket mjölk - jag tror jag börjar bli lite laktosintolerant :/



hoppas du har sovit gott vännen!



Puss&kram!

2009-02-20 @ 11:26:11
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback