Lördag!

sovit som en prinsessa och vaknade riktigt utvilad imorse vid halv tio (: älsklingen sussar fortfarande, han var trött i går efter en veckas arbete. så jag låter honom sova tills han vaknar. jag studsar runt och fixar här hemma, plockar, torkar av ytor, lyssnar på musik och snart ska jag hoppa in i duschen.

idag besöker vi möjligheternas hus. second hand. det är ett riktigt bra och billigt ställe. där fyndade jag min fina pinnstol för fem kr. som jag målade svart. den står fint i hallen nu (:

sen ska vi förbi bauhaus för färg, vi kom aldrig så långt igår. planerna ändrades ju lite (: och även veckohandla. älskar när kyl och frys är fyllda. det blir så mycket roligare då ^^

ikväll blir det mys, massage, god middag, film och massa gos i soffan. låter som en perfekt lördagskväll. jag är sugen på ben & jerry glass.. så det får nog hänga med från affären.

nu ska jag surfa in på ikeas hemsida och kika på kök. hoppas ni får en jättebra dag! vi hörs senare såklart!

puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Petra

Auuuw! Den där stolen är riktigt schysst! Vilket fynd! Ser ut som det är bekvämt att sitta i den också.

2009-02-28 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback