Marc Sadlers twiggy

men åh. vilken skitball lampa! såg den i en inredningstidning för ett tag sen.. och som jag skrev i några inlägg innan, så kan jag inte släppa saker som jag grubblar över kan jag inte sluta tänka på den saken innan jag löser/hittar saken. och här är den..! skulle vara så jäkla snygg i ett större vardagsrum. jag tänker i framtida hus! då ska vi minsann ha högt i tak! det känns inte som att man ska klämma in den bakom soffan i ett sånt här vardagsrum. bra att jag känner så, haha. den var inte billig (: fast inte superdyr heller. lagom! den finns även som "taklampa" man fäster lampan i väggen och så har man den som tex på första bilden. fin fint (: taklampan kostar 960 kr och golvlampan strax under tvåtusen helt okej alltså!

haha helt fel om priset. golvlampan går lös på 10.000 kr. bra att jag tycker att den passar bättre i ett hus då (;





riktigt riktigt snygg!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

gud, den var faktiskt riktigt läcker!!!

2009-02-06 @ 23:17:38
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback