myskväll!

hej allihopa! (: allt bra med er? hoppas det! jag är lite små darrig i kroppen, kämpade som bara den på gymmet. började med att springa på löpband i 20 min, sen körde jag styrka i 50 min, stretchade i 10 min och sen klädde jag på mig och gick till bussen. skönt att det inte tar lång tid att komma hem. bussen går 2 min från gymmet och den tar 8 min att åka, och stannar utanför vårat hus (: perfekt! jag ska ta en dusch snart, måste bara få i mig lite fil, är vrålhungrig.. funderar på att köpa något protinpulver.. så man inte känner sig svimfärdig efter träningen. då kan jag och älsklingen dela, för han behöver också!

sen ska jag bläddra lite i engelska böckerna, göra några uppgifter och så. ikväll blir det avslappnat, med bloggning, tv (arga snickaren) och sen film på det med tända ljus, fika och mysa järnet (:

imorgon åker jag till lyra och pluggar där 10 - 14, sen hem och vila några timmar innan jag ska iväg och jobba (: jag och tilda ska in till stan och gå på museum. får se vad lilltjejen valt (:

nu blir det mat. mums! puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad du är duktig! önskar så att jag hade ett gymkort som var helt betalat osv, för gud vad jag skulle träna och dra fram positiva tankar genom att med träningen få bort de negativa!



grejen är att jag inte har gjort så mycket. spenderat tid med mamma och pappa, gosat med fina katten, spelat spel, kollat på tv, ätit god mat, fikat, ätit mammas hembakade bröd, sett vilda vildsvin(!!!!! creepy!) och bara slappnat av... :)



Puss&kram!<3<3

2009-02-25 @ 19:52:55
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback