natti

nu ska jag göra mig iordning för natten. är riktigt skönt trött. sitter i leggings och munktröja med luvan över huvudet och tofflor på fossningarna. och halvsover här i fåtöljen (: lika bra att gå och fixa klart. ska skära två till dinkel och GI bröd som vi köpte idag.. så fryser vi in dom och sen är det bara att plocka ut så många som man vill ha (: har smakat på det och det är gudomligt gott. vilken tur vi hade som var där just när dom hade "rea" på brödet. nybakt nyttigt billigt bröd tackar vi inte nej till (:

imorgon blir det en riktigt god helgfrukost med färskpressad apelsinjuice, dinkelbröd, massa goda pålägg, scramble eggs och yoghurt. mumsi!

nu sviker jag bloggen och gå och lägger mig och läser (: puss&kram, sov gott!



dom här fina gråa påslakanen är beställda från hm home. längtar tills jag
får bädda med dom. ser helt underbara ut. jag har tröttnat lite på mönster osv
vill ha enkla enfärgade (: jag är en påslakanfetish, haha (: vi har så många så
vi hinner aldrig använda alla. men det är ju såå kul med variation. och att bädda
sängen med snygga sängkläder GÖR så att man sover bättre (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback