paus

tar en liten i pluggandet. har pluggat massa ord osv. kul när man lär sig nytt! men nu snurrar skallen, och en paus är vad jag behöver. (: läraren skrev massa tips om hur man lättast lär sig.. bla ska man ta många korta pauser, fortsätter man fast man inte riktigt är koncentrerad, är det såklart svårare att ta in.. och ja, då lär man sig mindre.jag håller iallafall på med onsdagens uppgifter. sen när jag är klar med dom, tar jag och fixar med lite annat här hemma. sen ska jag renskriva min presentation som ska lämnas in på fredag! hejja! (: det är riktigt roligt det här! är skraj för att halka efter, så jag ligger gärna lite före hela tiden. då är jag lugn (;

ska kika på matschemat som vi har. skriver alla recept på en svart avlång griffeltavla från granit. skönare än att ha allt på papper (:

vi har den här, fast den avlånga varianten.. hittade ingen bild på den på granits hemsida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback