planering!

hoppas alla mår bra och att ni fått en bra start på den här onsdagen (: jag vaknade av massa pussar. riktigt mysigt! sen åt vi en lång och god frukost tillsammans och satt och pratade om dagen. vi ska snart hoppa in i duschen och åka iväg och promenera runt i villområdet jag skrev om igår. ska bli jättemysigt! och johanna, vi tar med oss kameran (:

jag sitter i fåtöljen och dricker södershöjder (te) och har precis planerat låångt fram i kalendern. dagarna är ganska fyllda. och jag har inte ens ett heltidsjobb och barn. haha. hur ska detta gå måntro (; det gäller att prioritera!

några dagar framöver..

onsdag - idag är det som sagt helt ledigt och det njuter vi av för fulla muggar. ska verkligen ta vara på dagen tillsammans, gå lång promenad i solen. sen åker vi och köper ut en laptop åt alex syster och sen hem, laga middag, titta på film och ha myspyskväll. ska även besöka två gym i farsta och se vilket som verkar bäst! sen köper jag gymkort när jag bestämt mig och pratat med helena.

torsdag - jag ska åka till lyra och plugga teori mellan 10 och 14, ska även klämma in ett möte med ika där någonstans. sen hem, umgås med alex och laga middag. på kvällen åker jag och tränar.. tror det blir spinning i grupp. hem, vila, tv/dator och sen sussa. (alex börjar jobba den här dagen)

fredag - möte mellan 11 - 11.30, hem och plugga teori efter det och göra mig i ordning för en middag hemma hos ida! ska bli kul att se hur dom bor äntligen (: ska till hennes skönhetssalong och färga ögonfransarna också. lyx! åker hem på kvällen och tar det lugnt! tänkte förbereda middag till alex också.. känner jag honom rätt blir det färdiga köttbullar och mackaroner annars :P

lördag - upp och hoppa efter en skön sovmorgon (inte för länge dock) äta frukost, och sen åka till gymmet. träna i någon timme på maskinerna och sen hem, och njuta av att vara leedig! middag med baby och sen myskväll all by my self.

söndag - gå igenom studieteknik och kommande vecka..

måndag - engelska distans börjar! plugga på lyra mellan 10 - 14, men umgås med alex, laga middag tillsammans och sen träna på kvällen.

tisdag - gruppen 10 - 12 , därefter plugga mellan 12 och 14, hem umgås med älsklingen, middag och sen på kvällen blir det träning!

onsdag - pluggar hemma mellan 10 - 14, middag med alex och ev. träna på kvällen, annars blir det mer plugg!

torsdag - plugga på lyra mellan 10 - 14, alex hämtar mig. hem och umgås en snabbis med alex, åka och jobba (barnvakt) mellan 15:30 och 19:00, hem och ha myskväll med alex som är ledig :D

fredag - plugga antingen hemma, eller på lyra mellan 10 - 14, ha världens mysigaste myskväll med baby som är ledig! och jag med :D

ja lite från min kalender (; sen kommer det komma mer jobb och mer träning. puh (: det är kul när det är mycket inbokat. livet rör lixom på sig nu. och det är jag verkligen GLAD för!

nu ska jag duscha med alex och sen åker vi till stället vi ska promenera på (:

vi hörs senare. ha en supermysig dag! puss&kram!




Kommentarer
Postat av: Johanna

ha en toppendag vännen :) <3!

2009-02-18 @ 14:12:08
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack hjärtat! det känns nog bättre senare, eller imorgon. lite smådåliga dagar dör man inte av :) får ju nybakat bröd om ca 1 timme - jobbigt att det ska jäsa så länge hela tiden ;p



idag är jag sugen på vackra filmer som drar fram tårar och leenden, har du några sådana åt mig? ;)



PUSS <3<3!

2009-02-18 @ 15:25:56
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback