senil

det är jag verkligen. hade totalt glömt bort att jag ska ha tjejkväll hemma hos ida ikväll. haha. vilket minne va. och vad ska jag med min kalender till om jag aldrig kommer ihåg att kolla i den?! hrm. jaja. har precis ätit världens godaste middag med baby och nu är vi på språng. han kör mig till ida.

vi har varit och handlat massa god frukost på coop. dom hade nybakta dinkel limpor och andra nyttiga bröd för 10 kr st. köpte flera st och fryser in (: perfekt. slipper vi baka själva (; dom har världens godaste nybakta bröd där.

sen köpte vi fina rosa och vita tulpaner. får fota sen.

nu måste jag rusa! hörs ikväll fina ni. puss&kram och ha en mysig fredagskväll (:



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha åh vad söt du är! det är lätt hänt att glömma ibland! jag borde till en början skaffa en kalender!



hoppas det blir en helmysig kväll hjärtat,

pusspuss <3<3!

2009-02-20 @ 19:04:34
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback