snöflingor

har precis kommit innanför dörren, kikat posten, kramats med alexander och satt på fårskinnstofflor på mina kalla fossingar! det är riktigt kallt ute idag och snöflingorna dalar ner från himlen. älskade snö. man blir så härligt rödrosig om kinderna!

vi ska fika med lite varmt te snart, ska göra iordning varsinn kopp, så kan vi sätta oss i soffan och mysa och prata om dagen (: sen kör han mig till familjen (den andra jag ska börja jobba hos) där jag är bjuden på middag.. undra vad jag ska sätta på mig?! det visar sig! (:

dagen har varit minst sagt händelserik. åkte till lyra och pluggade körkortsteori och när en tjej som också går där satt på hög musik gav jag upp och gick och värmde min matlåda! sen tog jag bussen till komvux och gjorde ett engelska prov. fick 95 p. av 100 möjliga. glad jag blev. så nu får jag sätta igång tidigare med engelskan än vad jag trodde först. skönt! den 23 börjar jag. nu i veckan skickas alla böcker hem osv. ska bli rikigt kul. och det förstod nog personalen på komvux också. haha :D gick därifrån med ett stort flin! tog bussen till trångsund och där mötte baby upp mig med bilen.

ikväll blir det massa mys när jag kommer hem. vi ska se eagle eye. den verkade riktigt spännande! och bara slappa i soffan, och njuta av att ha en lugn kväll framför oss! blir sängdax ganska tidigt. ska upp halv åtta imorgon så (: sen är det barnpassning till tre barn i morgon kväll.

nu blir det fika! ha en underbart fortsatt dag! vi hörs lite senare när jag kommit hem igen (: puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Johanna

det där citatet stämmer otroligt bra! ;*



skönt att du får börja med engelskan så snart! congrats vännen :D



hoppas du får en fortsatt fin kväll, puss <3<3!

2009-02-16 @ 20:06:32
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback