sovrumsreoveringen



så här såg det ut innan. väggarna var blåa. och förra ägaren hade smetat upp spackel på väggarna och bara "dragit" med något värktyg.. alltså massa ränder hit och dit ): den här bilden är från visningen.



vi gjorde en grovrenovering och tog bort ALLT ner till betongväggarna. det var många lager tapet ^^



älskling <3



tog bort gammla fula lister runt dörren.



våran fina enzo sänggavel från mio i vitt högglans.



myslampa



ljusslingor runt rören.



valnötsgolv



rosa som accentfärg



mina garderober i vitt högglans samma som sängen. här är inte dörrarna på (:



myskänsla.



vit samsung tv



vitt vitt vitt

visst blev det bra (: älskar vårat sovrum.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken stor skillnad! Ser att ni är duktiga på att renovera:) Jag pluggar på distans, webbutveckling b, databasgränsnitt, går inge vidare just nu, försöker få små webb program att fungerar suck Jo men sthml är mysigt, har varit där mycket på östermalm där mina morföräldrar bodde, gillar att besöka men skulle ej vilja bo där, men det är ju tur att alla människor inte vill bo på samma ställe, skulle bli trångt;-) Ha en fin lördag! Kramen

2009-02-21 @ 13:03:29
URL: http://greenrealm.blogg.se/
Postat av: Johanna

ni har det så otroligt fint gumman! blir helt avundsjuk :D



jag hoppas det går bra med gymmet för dig, men det tror jag! :)



jag ska dra med mig min kamera och promenera lite hemma hos mamma o pappa, en promenad varje dag har jag tänkt... :)



Puss & kram fina du <3

2009-02-22 @ 10:35:05
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

SKIT SNYGGT verkligen!!! Hoppas att du har haft en bra helg hittills! Min har vart bra. Jag kommer dock inte längre in på min egna blogg, därav inga blogginlägg på flera dagar nu - suck!



Kraaaam, Anna

2009-02-22 @ 15:44:09
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: fanny

anna: tack gumman :D åh, då försötår jag. trodde du gav upp bloggandet efter händelsen :/ saknar dina inlägg. massa kramr!

2009-02-22 @ 16:49:05
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback