Sunday!

vaknade nyss, har sovit i 12 timmar och det var så himla skönt. klockan ringde vid 10, men jag stängde av den och somnade om. riktigt skönt (: nu håller alexander på med frukosten och jag sitter i fåtöljen och bloggar. måns ligger på min mage och spinner för fulla muggar (:

efter frukosten ska vi fixa här hemma och sen senare blir det en mysig långpromenad tillsammans. älskar att vara ute och gå och prata om saker man tänkt på osv. riktigt mysigt! (:

sen ikväll när hela lägenheten är storstädad ska vi slappa i soffan. ska fota sen också så ni får se hur golvet blev.. nu är det ganska stökigt här (;

nu blir det frukost! grapipruit (alltid på helgerna) färsk pressad juice, rostade mackor, marmelad, ost, skinka, yoghurt och frukt! mums!

hörs senare! ha en jättemysig dag allihopa! puss&kram! (:



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh frukosten lät otrolig. färskpressad juice är bland det godaste jag vet, synd bara att det blir så lite av varje frukt :/



puss!

2009-02-01 @ 13:02:44
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback