torsdag!

sitter och äter frukost, två fullkorns mackor med rökt skinka och ost, en kopp te och ett glas juice! pigg idag, vaknade innan klockan ringde och gick upp vid sju. har myst med katterna och gjort frukost i lugn och ro!

idag ska jag få lite feedback på min inlämningsuppgift! ska bli kul. har läst det jag skrivit om och om igen och tror att den är bra nu, men det är ändå skönt att bolla med någon ^^

längtar tills ikväll. det var så himla skönt när alex kom hem i morse och pussade på mig och sa "nu är jag äntligen ledig" vi har massa mysiga planer för ikväll, det blir matlagning tillsammans, sen ska jag få massage (så skönt) och sen ska vi bada skumbad! film och fika sen. <3 verkligen längtat!

ska fortsätta kolla på godmorgon sverige och dricka upp mitt te!

hoppas eran dag blir jättebra! (: det kommer min bli! puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som en helt underbar kväll! :D var det yes man ni skulle se? :)



PUSS <3<3

2009-02-26 @ 10:20:03
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback