trötta!

jag och baby går runt som två zombies här hemma. båda är jättetrötta. men vad ska man göra?! (: bara att gilla läget. alex dukar fram frukosten och tänder ljus och jag kolla mejlen mm. har klätt på mig och idag blir det mjukiskläder och uppsatthår. riktigt skönt. sen duschar jag och byter om innan ellinore kommer ikväll.

haha, jag sitter mest och såsar här.. det här inlägget har tagit låång tid att få ihop. mitt huvud hänger inte riktigt med just nu. det ska bli riktigt skönt att åka bil nu på morgonen, min älskling är så snäll som kör mig. det är tio minus här idag.. burr!

nej, nu ska vi äta frukost! hoppas ni får en jättemysig start på dagen. skriver mer sen när jag är hemma (: puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback