Lugn och ro

hej på er. hoppas ni mår bra! jag har det riktigt mysigt här hemma och har haft det hela dagen med älsklingen! (: vi har tittat på film och myst i soffan och ätit middag! en perfekt dag! (: lägenheten är nystädad och det är så skönt nu innan helgen! just nu sitter jag i sköna liggfåtöljen och har ett öga på ett inredningsprogram samtidigt som jag letar ramar i rätt stl till mitt lilla tavelprojekt! men måtten verkar svåra att hitta..! antingen får jag kapa lite av bilderna, eller köpa en större ram.. får fundera lite!

ikväll blir det lugn och ro. magen har inte varit allt för bra idag tyvärr.. haft magknip omvart annat. ska tappa upp ett varmt skönt bad med skum senare, tända ljus och bara njuta! fick nya inredningstidningar av alexs mamma i går som hon precis läst ut, så det blir läsning också! har pluggat teori och bläddrat i engelska boken. fastnade och läste några sidor.. men vill inte läsa för mycket innan kursen sätter igång nu på måndag! men den verkar spännande!

ikväll ska jag bara ta det lugnt! har massa bra filmer som jag kan titta på! mysigt! vad ska ni hitta på? hoppas ni får en jättebra och mysig torsdagkväll. puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Pinar

Hell yes :D! Har de redan kommit ut i butikerna o sånt?

2009-02-19 @ 18:44:41
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, låter inget vidare med magknip sötnos! :/ ett skumbad och värmeljus låter desto bättre!



vad är det för tavelprojekt du har? :)



ikväll hittar jag inte på mycket, har sett en film, "what a girl wants". och nu är jag sugen på en smoothie, men min mixer vill inte köra igång av någon anledning - så, jag vet inte vad jag ska hitta på :/



Puss&kram

2009-02-19 @ 19:54:10
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sorry raring för mina sena svar, men mycket i dessa dagar att bloggen kommer i kläm:



Tavlorna är precis som du noterat illustrationer från Cassandra Rhodin. Jag har skrivit ut bilderna själv och ramat in dem med ramar från Bolagret.



Mattan är köpt från Home in harmony. Beställde först en från Ellos som var för liten, beställde en större storlek, men blev inte helt nöjd då heller så även den åkte tillbaka och så fann jag den vi har nu på rea på inredningsbutiken Home in harmony förra året.



Ha en mysig kväll!



Kraaaaaaam

2009-02-19 @ 19:57:39
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: tessan

mö därför att vi vill inte att det ska bli nåt förstört med bordet, vi är ju rädda om det och då är en vaxduk ett bra tillfälle! :)

tokfia på dig själv! :D haha..

2009-02-19 @ 20:32:10
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Petra

Apropå Rhodin...

Såg i någon tidning, kan ha varit senaste Elle, att man kan köpa fondtapet med illustration av henne. Mycket läckert! (Faktiskt tror jag att det var tack vare Cassandra Rhodin jag kom in på den här bloggen. Sökte efter lite illustrationsbilder av henne och tror att du Fanny hade en T-shirt med hennes tryck...Så vips hamnade jag här (: )



Kram

2009-02-19 @ 21:22:51
Postat av: Petra

Liselotte Wtakins är ju också en favorittjej. Såg att det kommer finnas kuddfodral med hennes tryck på HM också. Väldigt färgsprakande!



hej

2009-02-19 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback