vitt, ljusgrått och svart

har kommit fram till att det är dom fägerna vi ska ha här hemma som bas! den ljusgrå/vit randiga tapeten kommer bli så fin till valnötsgolvet och alla vita högblanka möbler. älskar när det är avskalat och stilrent! (: så det blir inte den svartgråa tapeten som vi tänkt på innan..

vi håller på att fixa här hemma. tyvärr inga bilder ännu, då vi inte är helt klara. men de kommer! promise! (: vi skulle åkt till mami på middag, men tar det imorgon ist. då vi ska sy dit en sak på våra nya vita gardiner till vardagsrummet. så alexanders syster kommer på tisdag istället (: passade alla bättre.

ska välja ut vilken film vi ska se på ikväll. gud vad jag längtar tills vi är klara här och kan lägga oss i soffan nyduschade och mysa! låter riktigt bra (:




Kommentarer
Postat av: Erica

I maj 2008 finns bilder på sovrummet

I juni 2008 finns lite på vardagsrummet'

I Juli finns lite på köket (typ i mitten. Längre ned finns lite bilder på hur det såg ut innan kaklet)

Haha shit vad spritt det var med bilder :D



I oktober finns på hallen

I januari finns det bilder på ena badrummet.



Men nu fick jag en sprillans idé. Imorgon blir vi helt klara med köket och då ska jag ta kort på våran lägenhet och lägga upp! :D Så orkar du inte ta dig igenom alla dom här så ska jag försöka lägga upp något inom en snar framtid :D

2009-02-01 @ 19:23:25
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Johanna

sötnos, ni borde se filmen august rush, den är fullkomligt underbar!

2009-02-01 @ 20:08:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback