bort med illamående

jag mår så sjukt sjukt illa nu när jag slutat med mediciner. en omställning för kroppen antar jag (: bara att stå ut och hoppas på att det går över fort!

vi har sovit fyra timmar i natt, det var fyra sköna timmar och jag är faktiskt ganska så utvilad! får vila lite på planet också och hemma hos morfar!

jag kommer sakna er så otroligt mycket! ni som kommenterar min blogg dagligen känns verkligen som nära vänner och det glädjer mig! tack för att ni finns och förgyller min vardag! jag fick läsa en sån fint text om mig nyss. som är skriver av en av mina läsare som visar sig mest här. johanna.


"Den ena är tjejen som lever med sitt livs kärlek och skriver om deras perfekta förhållande, får mig att le och förstå att den där perfekta kärleken finns någonstans för alla. Skriver med ord där en underbar personlighet lyser igenom - det känns som att läsa en nära väns ord. Det är drömmar och tydliga framtidsplaner, det är ord som skapar hopp och vetskapen att allt blir vad man gör det till. Inredning och en tjej som nog är bland de snällaste som finns!
http://pinkpills.blogg.se     - jag kom dit, jag läste, jag log, jag fastnade, och nu kan jag inte ta mig därifrån, jag måste följa, för att se huset som ska byggas."

tack för dina ord! dom tar jag direkt till hjärtat!

nu ska jag borsta mina tänder och klä på mig! ha nu sju jättemysiga dagar och ta verkligen hand om er! vi ses och hörs när jag kommer hem. och jag ska verkligen försöka hitta en dator och skriva! (:

puss&kram fina ni!



Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Vi kommer sakna dig med, e ju här inne flera ggr om dagen :)

Puss o kram

2009-01-17 @ 16:45:49
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej Fanny! Det tar ett bra tag innan illamåendet släpper efter att man medicinerat under en lång tid. Jag själv tyckte att det var helt vidrigt. Kände mig som en pundare på avtändning med skakningar, tics och mardrömmar. Men det går över och det är bara att hålla ut!



Det känns väldigt bra att veta att man klarar att hanterar alla känslor på egen hand. Att man blivit så pass stark att man kan hantera ångest, besvikelse osv på ett konstruktivt sätt. I mitt fall lindrade medicinerna inte bara ångesten utan de gjorde även att positiva känslor dämpades någon, jag blev lite avtrubbad. Det är också något att se fram emot, att kunna känna t.ex. glädje fullt ut.



Det vart lite långt det här, men jag kände bara för att peppa dig lite och tala om att jag tycker du har kommit långt och är modig som testar att vara utan mediciner.



kram

2009-01-18 @ 15:40:16
Postat av: carin

Jag tänkte bara kolla ifall det är nån mer än jag som har svårt att se din text, den är väldigt ljus, på flera datorer, inte bara min egen.. Eller kanske bara min syn som är knas? :) kramar

2009-01-19 @ 12:35:25
URL: http://carinparin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback