filmmys!

hej söta ni! (:

vi håller på att göra det riktigt mysigt här hemma. jag städade undan lite i vardagsrummet och har organiserat bland mina sjuksaker.. så nu har jag hostmedicin (som smakar lakrits, sågod) näsdroppar, massa näsdukar, idominsalva, handsprit, halstabletter, strepsil, läppsyl och handsalva i den här. det där fatet är bra till mycket (: sen har jag puffat till alla kuddar i soffan och vikt ihop filten. snart ska vi titta på film (: madagaskar 2.

jag har skaffat mig senaste photoshop cs4 också. kul det ska bli att fixa (: har laddat ner gratis penslar och fonts också, så inom kort blir det en ny header.. den jag har nu är ju relativt old. jag älskar att fixa med design och sånt. så himla roligt! (:

nu blir det film och massa mys i soffan med min fina alexander. hoppas ni får en jättemysig kväll allihopa! vi hörs sen! puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Måste bara säga att jag blev alldeles förtjust i dina recept, och dina katter och alla inredningstips och bloggen rent allmänt, så... från och med nu så håller jag koll på dig via bloggkoll :)



Hoppas ditt 2009 blir ett toppenår! :)

2009-01-02 @ 22:22:46
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback