Fredag!

och solen strålar utanför, vilket fint väder vi får i januari (: jag vaknade för en halvtimme sen, har knappt sovit någonting i natt heller. insomnia! typ. får försöka vila på soffan och ta det lugn idag bara. jag är inte kry om man säger så. glansiga ögon, snorig, hostar, svullen i halsen och feber. huu. inget att klaga över, det är bara vila, vila, vila nu som gäller. så jag är frisk tills lyra börjar igen den 7 januari och så ska vi ju åka till morfar i österrike snart med :D

så dagen blir lugn! tror inte att vi ger oss ut och veckohandlar och kollar tapeter idag, det får vänta! hälsan går ju först! ska kolla på nätet efter tapeter tänkte jag! får vi se om jag hittar någonting fint. har några som jag hittat sen tidigare.

älsklingen är så söt, han gör frukost till mig just nu, mackor med ost och örtte med honung. ska bli gott. har inte så stor aptit, men hans goda mackor slinker nog ner (;

ska äta min frukost nu och läsa lite bloggar och vila! vi hörs senare! puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

krya på dig sötaste du!!!



kram!

2009-01-02 @ 20:21:13
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback