Good morning!

det har snöat här i natt, lycka :D synd bara att jag är så himla sjuk så vi inte kan gå ut och promenera och busa i snön. hoppas att den ligger kvar! :) jag känner mig pyttelite bättre idag och det är jag väldigt tacksam för! vill hitta på mysiga saker med älsklingen nu när han är ledig! vi ska iallafall gå på bio innan han börjar jobba igen! och det ska bli jättemysigt, var längesen vi var på bio! sitta där i mörkret och äta popcorne och mysa!

just nu sitter jag i vardagsrummet i mitt nattlinne och älsklingen är i köket och gör frukost till oss. det ska bli riktigt gott. är hungrig! alla rutiner blir litesådär nu när man är sjuk. sover mkt på dagarna också, och på nätterna. så idag blev det en sen frukost! sen ska jag skriva veckans recpet och alex får åka och handla ensam medans jag är hemma och vilar! det är roligt att hitta recept, i går när vi gått och lagt oss pratade vi om köksrenoveringen och så. i sommar, och det är ca 6 månader kvar, så ska vi börja och då har vi sparat ihop! känns skönt att inte ta några fler lån. bostadsrätten och nya bilen räcker! (: vi ska bara nyttiga scones också! ikväll kanske? vi får se hur vi känner. men det ska bli så gott att ha bröd i frysen och att ikväll om vi nu bakar, äta med ost och marmelad. mums!

nu är frukosten klar! vi hörs snart igen. puss&kram! (:





Kommentarer
Postat av: Pinar

Åååh snö i Stockholm!!! Hoppas det snöar en massa tills jag kommer så jag får se lite snö! :)



Din nya header! Den fina bilden ^^ Rådjursögonslashhundögon :D

2009-01-03 @ 15:15:46
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback