hemma!

nu är jag äntligen hemma igen från coop. jisses vad jag och mamma har snurrat runt där inne, flamsat och varit virriga! till slut skrattade personalen och sa "haha, är ni fortfarande här..?!" det tog sin lilla tid alltså, men tillslut var vi klara (: det slank ner lite roliga saker i vagnen också.. inte bara nyttig mat. ben & jerry cookie dough och en plaza tidning "allt och kök och badrum" man fick en hus och hem ljuva hem på köpet (: perfekt! blir mysigt ikväll! det var mysigt att träffa mamma. jag saknar henne jämt! vi har alltid så roligt ihop! (: och jag är glad att vi har en sån bra och nära kontakt. ringer ni era föräldrar varje dag också? och träffas minst en gång i veckan? vi gör det (:

när vi kom hem hit igen fick älsklingen ta sig ner till porten och öppna till oss för dörren hade fryst fast ): det är kallt här idag! månsken och då är det ju ännu kallare. har vi tex. tio minus här, är det kallare än om ni uppåt i landet har 20 minus.. för eran luft är torrare än den som är här.. så det blir råare kyla här.. så tro mig, det är kallt!

vi ska äta tacos ikväll. ska snart sätta igång med det. sitter och dricker lite nyponsoppa just nu. sen blir det film i soffan med alexander (: himla mycket film nu dom här dagarna, men man får passa på när vi inte orkar så mycket mer. har massa bra filmer som vi ska titta på! kul (: dumpad som vi såg igår var jättebra. jag gillade den verkligen. ska nog köpa den sen när priset går ner en aning!

ska ta och packa upp matvarorna nu och börja med middagen! gott med tacos, var ett tag sen! sen innan vi somnar ikväll ska jag byta rent i sängen, älsklingen svettades så han var helt blöt på kroppen i natt stackarn ): usch dumma feber!

vi hörs sen (: ha en jättemysig kväll allihopa! puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Johanna

allt är bra med mig, lite hungrig bara, och nu blev jag sugen på både tacos och ben and jerry, cookie dough eller den med brownies <3 guuud! jag måste nästan trotsa min arbetslöshet och kylan, och gå till ica och lägga närapå 50 kr på en ben and jerry... kanske! :D



kram!

2009-01-07 @ 18:41:45
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Sara

Thihi! Allt är fint med mig, men skolan börjar nästa vecka igen och det känns lite tradigt faktiskt. Trivs ju så bra när det är lov! Hur är allt med dig?

2009-01-07 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback