i dag städar vi ut julen!

allt utom julstjärnorna ska iväg. granen ser trött ut nu. och barrar! och vi saknar våran liggfåtölj! så det blir våran sysselsättning idag och massa åter massa film! det är inte kul att vara sjuk, men vi hinner ju mysa himla mycket och det är bra (: man får se det positivt! hade feber i natt. var uppe och yrade.. älsklingen gav mig en febernedsättande och bäddade ner mig igen. nu mår jag lite bättre igen. sov 12 timmar. och det var skönt!

jag sitter här i soffan och sträcker mig mot julgranen och tar ner alla julkulor :P sen ska vi titta på film!

förlåt för alla tråkiga inlägg och allt svammel om sjukdom, men det händer inte så mycket här just nu..! vilket är bra, så jag blir frisk någon gång! ska börja plugga om mindre än en vecka! och det tänker jag göra, vare sig jag är sjuk eller inte!

puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback