iskall promenad!

jag följde med älsklingen till affären nyss! det tog 10 min dit och 10 hem. vi pälsade på oss ordentligt och gick ut. min fjällräven eskimo värmer ordentligt! så skönt med en bra vinterjacka! den kommer jag kunna ha i många år (: vi ska köpa en likadan till baby nästa vinter! han gillar den med :D så kan vi vara likadana (: mysigt! det var så mysigt och framförallt skönt att komma ut. även fast jag var tvungen att stanna till i mellanåt och flåsa lite. ja flåset är ju inte det bästa när man inte är helt hundra.. inne på affären kändes det som att man varit borta från verkligheten i en månad. alla var så stressade och fokuserade på det dom höll på med och jag svamlade mest runt ^^

ska gå ut och hjälpa min älskling med middagen nu och blanda två olika dipper. och tända massa ljus här hemma. vi ska äta dipp med grönsaker ikväll till filmen, gott va (: vi ska se Definitely, Maybe, den verkar mysig!

hoppas ni mår bra och får en fantastisk kväll! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback