kvällen!

alexander har precis åkt och det är tomt här hemma. vi har varit med varandra hela veckan och bara varit, så nu känns det verkligen tomt här hemma ): men katterna är ju här! ikväll blir det lugnt! som alla andra dagar den här veckan. ska snart ta en dusch och sen klär jag på mig mjukiskläder och tofflor, gör en kopp te och ska titta på film! och läsa topp hälsa! jag älskar verkligen den tidningen. lusläser varje nummer! ska ringa till redaktionen och beställa hem gammla nummer av topp hälsa som jag inte läst! (:

nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa iordning här hemma, tända ljus och mysa till det!

hoppas ni får en jättemysig kväll! vi hörs lite senare! puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan ana hur du känner, killen började jobba igen igår efter 3 veckors kvalitets tid tillsammans, suck, ensamt här hemma! Har det mysigt ikväll, kram

2009-01-08 @ 18:01:42
URL: http://greenrealm.blogg.se/
Postat av: Pinar

Ni ar sa söta ^^

Vart bor ni förresten? Typ Enskede? Tankte pa att ni brukar vara i Farsta C ganska ofta =)

Kraam

2009-01-08 @ 22:22:30
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback