kvällen

har spenderats i lugn och ro. riktigt skönt! vi har haft det jättemysigt jag och älsklingen (: åt middag i soffan och tittade på filmen Penelope, jättegullig film (: det kanske blir en titt film ikväll, får se. eller kanske lite yatzy och fika med tända ljus (:

jag älskar att vara hemma med mitt hjärta. vi lever våran dröm, gör det vi känner för och myser runt. gör det bästa av allt. precis som alltid. jag älskar hur han får mig att vara. hur han har fått mig att bli. just love it all!

har också pillat med en tjejs design.. och jag hoppas du blir nöjd (: ska göra klart allt imorgon för ikväll är jag trött, för trött för att sitta på och fixa med design :P men imorgon är en ny dag! med mer krafter.

ska ta och kolla lite på ikeas hemsida och sen gå och umgås med alex. hoppas eran kväll varit jättemysig! vi hörs sen, om jag inte somnar (:

puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Mysan

åh, den filmen är så mysig<3

2009-01-05 @ 11:52:55
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback