min lördagskväll


 städa undan i köket efter middagen och sätta på diskmaskinen
 ta en dusch och tvätta håret, peela och göra inpackning
 smörja in kroppen och fötterna i body butter cocos från body shop
 sätta upp håret i en knut, sätta på mig bumullspyjamas och fårskinnstofflor
 göra en kopp te med honung (nyttigare än socker, då det inte är några tillsatser)
 sätta mig i soffan och titta på film med tända ljus och täcke och kuddar
 blogga om allt och inget..!
 planera morgondagen
 skriva en liten inköpslista (till mina mellanmål.. keso med kesella och färsk frukt och nötter bla.)
 föna håret om det inte är torrt och gå och lägga mig och läsa!

vad ska ni göra ikväll? (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

att blogga om allt och inget tycker jag låter som en jättefin grej!

te lät också fint. och även det där med soffan och film (vad blir det för film?)



jag ska äta lite godis och se på körslaget nu,

sen kommer jag nog återvända till datorn och söka info om nedlagda fabriker/militärplace/mentalsjukhus och rent allmänt öde hus. tänka på det liv som varit där, och hoppas att jag kan komma någonstans och fota, allra helst ett nedlagt mentalsjukhus eller en fabrik där maskinerna står kvar.

(vet du något sånt ställe?)

2009-01-10 @ 19:58:59
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh vad glad jag blev nu! haha, du får jättegärna fråga honom, och om du/han vet vad stället heter vore också bra! är det bara så att man kan gå in alltså? man behöver inte be om tillåtelse någonstans?



åh, the sisterhood of traviling pants, jag har läst böckerna, de är charmiga :)



vilket té är din favorit? :)



kram!!

2009-01-10 @ 20:30:04
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som en mysig lördag! :)



Har gjort samma sak nästan..tvättat,diskat,bytt i sängen osv. Tänkte lägga mig i ett bad sen och direkt efter krypa ner i sängen :)

2009-01-10 @ 22:27:48
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback