myskväll.

frågade älsklingen nu och han tror att golvet är lagt runt åtta, så då tänkte jag ha lagat god middag, tänt ljus och plockat lite. det är ett koas här hemma i hallen just nu där jag sitter.. sitter på golvet och lyssnar på kent (: ska kolla vad vi ska äta också. tror minsann att det blir dinkelpizzan! gud va gott! :D tänkte baka muffins nu, hittade ett recpet på nlife. inte jättenyttiga, men nyttigare än vanliga iallafall! får ont i rumpan av att sitta här på golvet. så baka blir det nu, sen middag, tända ljus och massa mys i vårat fina vardagsrum (: imorgon ska vi hem till mami och sy gardiner.. eller ja, vi ska sy på sånna rensor så man kan haka upp gardinerna på skenan uppe i taket. ångrar verkligen inte att vi satt upp gardinerna i taket. det ser större ut i tak! (: sen ev. kommer amir och sebbe på middag, men jag har inte fått tag i amie.. så jag vet inte. annars blir det lugn för oss! och på måndag kommer alexanders systser på middag! han sa idag i bilen "älskling, jag är så himla glad att du gillar din familj" god, jag älskar dom! helt underbara hela högen. så det ska bli supermysigt att hon kommer. blir middag, film, och mys. hon ska få se våran lägenhet också för första gången (:

ska ta och sätta igång med baket nu. blir gott med nybakta muffins till fikat ikväll. film blir det garanterat. och massa mys i soffan! så underbart att ha dig hemma hjärtat!



hemma hos mamma i vårat vardagsrum som vi hade när vi bodde där, inneboende. hade vi ett sovrum och ett vardagsrum/datarum. fikade och tittade på film. min favorit pyjamas :D



och baby (: vi spelar spel.



och kissarna såklart. man ser bara lucifers ben, men han är där. va små dom var här. vera är alltid liten.. hihi (: men måns har växt!

tog hem boniers trafikskolebok också idag från alexanders föräldrar. nu ska jag sätta igång med körkort! det här året ska jag fixa det. jag och mamma ska ut och köra minst två ggr i veckan! det enda jag behöver betala är bensinen. hon har kört med massa andra och alla har klarat sina uppkörningar :D jag hoooppas att jag är lika begåvad, haha. för då blir mitt körkort väldigt billigt!

puss&kram



Kommentarer
Postat av: Johanna

alltså vet du? jag skulle så gärna vilja vara en av era inredningsprylar, för att liksom få ta del av erat liv och se hur ni har det. ni verkar ha det så fint, må så bra och ha det alldeles perfekt! och så katterna förstås, se dem leka och bara vara allmänt fina... ja tack!



hur blev muffinsarna?



KRAM!

2009-01-31 @ 18:01:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, vad söt Du är! <3

dock har jag inte råd att åka någonstans. inte ens spontana besök hos mina föräldrar eller besök hos mina vänner som bor kvar i nora eller lindesberg! :( att vara arbetslös är ganska trist :/



spännande, du får tala om ifall de var goda sen! vad blir det för film idag? ;*



puss&kram

2009-01-31 @ 18:39:38
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh tack, det värmer otroligt mycket!!! <3

2009-01-31 @ 18:58:46
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

du är ´lite För snäll tror jag, det var oerhört fint av dig! men, tyvärr så bor jag ju inte i stockholm. eller, tyvärr och tyvärr, större utbud på möjligheter i allmänhet, men - så himla stort! haha. örebro bor jag i, litet, jag kan det utan och innan almost, och jag trivs jättebra! (dock skulle jag vilja att du inredde min lägenhet- haha)



ikväll kollar jag runt på internet, kollar på lite film och sådär, unnar mig chips och mozartkugeln (de hade såna i lösvikt på ica, jag jublade!). och jag mår bra. det är bara pengabristen som ständigt hänger över mig, att jag inte kommer få någon arbetslöshetsersättning... :(



hoppas pizzan blir bra :D



puss!!

2009-01-31 @ 19:18:41
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Pinar

Fiint ni har det, som vanligt :)

Titta in på min blogg förresten, har gjort om lite :D Få se vad du tycker hihi :D

Kramaar

2009-01-31 @ 19:35:17
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Johanna

du har rätt, man känner sig mycket bättre då man är snäll, och kommer troligtvis längre!



jag hoppas du har rätt när det gäller jobbet. det är bara det att jag är så otroligt bekväm av mig just med lägenheten, familjen nära och de fina vänner jag har här- att jag helst inte vill flytta, det känns så stort och läskigt liksom... men i örebro, det dyker inte upp några jobb knappt. bara som telefonförsäljare, och jag vill slippa det- då jag redan provat på det, och det var inte alls bra för mig och mitt psyke alls :/

men jag ska kolla upp den där sidan du nämnde.



en helt okej kväll om inte annat. har velat så himla mycket hela dagen. ett tag tänkte jag gå ut och dansa och dricka vin, men kom på att det skulle bli så dyrt, så jag avvaktar lite. gäller verkligen att hålla i pengarna i nuläget liksom...



lördagar får vara goda ;D



du, anledningen är; att ni ser ut att ha det så himla fint! så himla jättejättefint!



jag vet inte vad jag vill ha för stil. jag vet knappt vad man kan ha för stil. haha! jag har mysinge soffa från ikea, gråbrun, lack- soffbord, ett himla fult databord. en liten begagnad lådhurts i mörkt trä, en mörk bokhylla. annars ha rjag inte så mycket. och dåligt med uttag ha rjag också. haha :p



puss!!

2009-01-31 @ 19:39:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Pinar

Tack Fanny <3 Tycker att designen äntligen är "mig" ^^

2009-01-31 @ 19:49:12
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: tessi

har du gått den där sambarns kursen som man måste gå med sin handläggare/kör"lärare"? Mycket snyggt sidobord till fotöljen i inlägget under här, men ska ni ha ett vitt eller svart?

2009-01-31 @ 23:32:31
URL: http://www.tessisliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback