nyduschad

riktigt skönt att duscha och tvätta håret (: håller på att smörja in mig och sen ska jag steka kycklingflé! blir äggnudlar och wook till, gott (: älskar att laga mat! och har verkligen saknat det nu när vi var hos morfar! för han älskar också matlagning :P

vi har stor städat här hemma, så skönt och gott det luktar nu! så det blir en skön lugn hemma kväll för min del. har rensat i skåpen och så också. ska välja film sen också. när baby är ledig blir det bio med popcorne (: vi ska se den här benjamin buttom eller vad den hette. den verkar vara mysig! och vi har massa biopresentkort som inte blivit utnyttjade!

tror inte det blir det andra bordet.. tack rebecka för att du sa till mig. får leta vidare (: har ni några tips, så hojta till (:

nu ska jag sätta på mig nytvättade mjukisbyxor och börja med middagen (: hörs senare! puss&kram!



Kommentarer
Postat av: helena

den ska vi oxå se på fredag blir det!

Fick du inte mitt sms i fredags om att jag ville att du skulle ringa när du kom hem gumman?

2009-01-25 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback