scones med havre och linfrön

jag och mamma ska baka scones snart, så vi har nybakat bröd tills ikväll när vi ska fika. te, varma scones med smör, apelsin marmelad och ost. marmelad är strängt förbjudet om man följer iso eller gi. men what the heck.. man måste äta för själen också (: ska bli riktigt gott! här har ni receptet på nyttiga scones

mamma kollar på nyheterna nu. hon har precis ätit och hon gillade det verkligen. man hörde "mmm.. mm.. åh, gott.. mm" från köket hela tiden. haha (: gulle.

jag ska hoppa in i duschen tänkte jag. så jag har det gjort (: sen blir det baka scones och film! mysigt! mycket mama-tid nu och det tackar jag verkligen inte nej till!

ska ta och hoppa in i duschen nu. hoppas ni får en jättemysig kväll. vi hörs ju senare. puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: min syster har bröstcancer och fått reda på röntkenprover idag. Jätteskönt att det såg så pass bra ut. Och att hon är positiv, det gör mig mindre rädd! Tycker det låter bra att du ska kolla det med din studievägledare :) Du har många naturliga kunskaper :) Kramar

2009-01-13 @ 21:15:25
Postat av: carin

aa, svaret var från mig, förstår inte varöfr namnet försvinner hela tiden :/ :p

2009-01-13 @ 21:16:17
URL: http://carinparin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback