sova!

ska lägga mig i sängen snart. bara fixa mig först, borsta tänderna och klä på mig pyjamas (: är trött! vi har somnat runt elva på kvällarna hos morfar och sovit tio timmar. underbart (: ska läsa lite i nya plazan som jag fått och värma mina vetetofflor som helena gav mig i julklapp. helt underbara. jag sover som en stock med dom. här är länk! supermysiga (:

imorgon ska jag baaaara slappa, blogga, äta nyttigt, göra lite läxor och titta på film, krypa upp i soffan med tofflor och pyjamas och dricka en kopp te och läsa tidningar, ta ett mysigt bad och smörja in kroppen med cocoskräm och bara mysa runt (: ska bli riktigt skönt. på måndag ska jag till lyra och plugga! ska bli roligt (:

vi hörs imorgon kära ni, hoppas ni sover så gott. det kommer jag garanterat att göra (:

puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback