uppskattning!

ni ger mig så mycket varje dag. det är alltid roligt att blogga för jag får så himla mycket fint tillbaka! tack för att ni förgyller min blogg! (:

jag säger god natt nu istället. ska sätta mig och kolla på film. bara göra en kopp te först och tända ljus på bordet! har duschat, peelat mig med peeling cocos från body shop, tvålat in mig med en svamp med cocos body shower från bidy shop och avlutade med en hårinpackning från frissan. luktar cocos om mig (: har fönat håret och satt på mig pyjamas, så nu blir det massa mys i soffan med film!

hoppas ni sover så gott sen. vi hörs imorgon, och självklart får ni veta vilka ämnen jag börjar med. kommer börja med ett eller två och när jag märker att det rullar på väljer jag till några till. funderar på att börja med matte.. så man har det värsta överstökat! (: vi får se. ska prata med studievägledaren också.. hoppas hon är där imorgon!

morgondagens planer är:

- lyra/plugga 10:00 - 15:00
- baby hämtar mig på lyra 15:00
- åker tillsammans till FS och fylla i lite papper
- åker till optikern och böjer till mina nya bågar så dom slutar glida ner ^^
- åker förbi mami och lämnar lite middag till henne, den goda risotton
- vi åker hem, lagar middag och äter
- planera för kommande dagar/veckor med studier
- tv/film/blogg
- sova tidigt runt elva, tolv.

sov gott fina ni. vi hörs imorgon! puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Annica

Lycka till med studierna.

2009-01-11 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback