Österrike resan!



älskling påväg upp i liften (:



påväg upp i liften (:



utsikt över innsbruck



älskling står och tittar vilken backe vi ska åka ner för (:



där åt vi lunch! (:



jag står och väntar på baby i backen :D jag åkte fort sa han, hihi (:



kolla fina utsikten. underbart (:



så himla mysigt vi hade det (:



det tog 20 min att åka ner för den här backen (:



underbart!



jag ser mini ut (: fast jag är ju ändå 1,70 :P



fanny



en blå backe. vi var lite fegisar i början :P



älskling & jag



älskar dig!!!



här åt vi lunch på det mysiga värdshuset (: en riktig alpstuga!



älskade underbara!



min lunch. nudelsoppa med korv. haha. inte direkt nyttigt, men min favorit sen jag var liten i österrike (:



babys soppa (: gulaschsoppa!



nu var vi påväg igen (:



soligt var det!



en glad fanny på skidor (:



morfar i hans kök (:



här sussade vi (:



mitt sängbord (:



jag fotade lite kort, haha (: jag gick åttan och var blond och hade sjukt mycket smink (:



jag som liten (:



en liten fanny (: jag var alltid glad (:



fler bebisbilder på mig. jag var riktigt hårig på huvudet när jag föddes..(:



jag älskar den här bilden på mig och mamma. den är med i en bok, måste ta reda på vilken. jag var tre och mamma 20 år



äntligen hemma hos morfar igen efter ett släktkalas.



alptopparna och såklart mcdonalds (: där fikade vi en dag. dom hade ett mysigt fik innuti med öppenspis mm. riktigt mysigt!



påväg till morfars systers hotell, hon fyllde år (:



en tradition i österrike.. smus som skjuts upp i näsan. fysjutton.. sen är det snaps på det. urk.



så var det min tur. det rann i ögonen, haha (:



morfars tur (:



såhär såg den ut.



morfars ena syster.. hah (: söt.



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh gud vila härliga bilder, ni verkar haft det helt underbart! och jag längtar till österrike då jag ser såna här bilder...!



hoppas du får en fin dag idag, kram :)

2009-01-25 @ 09:35:08
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: tessan

Underbart mysiga bilder gumman. Hoppas ni har haft det mysigt och trevligt i Österrike hos morfar :)

Saknar dig! puss

2009-01-25 @ 11:01:32
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var en riktigt mysig liten minisemester vi hade. Älskar våra resor och allt vi hittar på.

Du är världens bästa fru, för vi hittar alltid på så roliga, mysiga saker.

Älskar dig min tuss!

2009-01-25 @ 14:35:20
Postat av: Jennica med vit inredning

Vilka härligt underbara bilder!! Ååh va jag längtar efter o resa!!

Kram

2009-01-25 @ 16:30:14
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Marielle

När jag ser bilderna på dig som liten då blir jag både glad och arg. Jag blir glad för jag ser så fina kort på en mysig tjej som har en sån bra mamma som tagit hand om henne för allt i sin värld. Sen bli jag arg när jag tänker på det du vart utsatt för på alla vis..



2009-01-25 @ 22:14:00
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback