bra erbjudande

jag brukar inte tipsa om sånna här saker i bloggen, men eftersom jag älskar foton, och älskar att redigera och pyssla. så kändes det bra att skriva om det (: plus att man kan vinna en helt gratis fotobok. på fuji direkt kan man vinna en gratis fotobok. jag har själv testat deras fotobok och jag tyckte verkligen att det var lätt och smidigt att fixa med. och det är riktigt kul också. dom har många olika funktioner och sånt. kul att ge bort i present och ha hemma. varför inte föreviga resan eller bröllopet, eller någonting annat? så.. om ni vill, så kan ni gå in här www.fujidirekt.se/fotobok och anmäla er, så kan ni vinna en gratis fotobok! - lycka till (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback