god kväll bloggen

hej på er. hoppas ni mår bra (: jag sitter och dricker rosévin och kan erkänna att jag inte är helt nykter. så är det nog när man aldrig dricker annars. haha. vi har ätit jättegod thaimat och myst med nikkie. (ann's dotter på ett år) ann är inne och ska natta henne nu och jag höll på att somna själv så jag satte mig här medans (:

mamma och min mormor kom förbi innan och hämtade adolf och gav mig två presenter för dom tyckte att jag var så duktig som fått mvg i psykologi kursen. fick en skitrolig disktrasa från design torget och en grej man gör olika ägg saker i. typ scrable eggs mm (: mums. ska prova den imorgon!

vi ska nog bara ta det lugnt och umgås när nikkie somnat och sen vid halv elva kommer min mami och hämtar mig. ska sova hos henne ju (: mys!

ska kika runt lite på nätet. ha en mysig kväll nu (: puss&kram <3



den här disktrasan fick jag ^^ några av stockholms tunnelbane stationer med snusknamn.. haha. humor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback