God morgon!

hoppas ni sovit gott! jag vaknade för en timme sen och har legat och dragit mig i sängen ett tag sen steg jag upp och har suttit och myst med måns. han sitter här vid datorn och tvättar sig för fullt och ibland får jag en slick i håret. haha (: dom är ju så söta.

ska göra lite frukost och väcka älsklingen sen. sen åker vi och tränar någon timme på gymmet och efter det hem och duscha, ut med kissarna och mysa utanför huset och sen får vi se vad dagen bjuder på. ska fixa allt som sagt som är kvar. sen ska vi ha massagekväll i kväll. helkroppsmassage med massageolja står på schemat. så mysigt (: alle har så bra idéer.

vi hörs lite senare! ta hand om er <3 puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback