hej vänner

hoppas ni har det bra! jag har precis gjort en kopp rykande te och ska sjunka ner i soffan och titta på film. ska bli riktigt mysigt. har fixat här hemma lite innan. städade i köket, tänt all mysbelysning och rensat i min underklädeslåda. slängde massa trosor med fåniga mönster på och typ hello kitty. så nu har jag bara svarta, vita, gråa och spets hipsters, så underbart sköna trosor som jag har fyndat på ellos. 5 st för 29 kr. och dom är riktigt bekväma! köpte fem paket i svart, fem paket i grått och tio paket i vitt.. har alltså hundra par trosor. haha. helt galet. men dom var ju så billiga (; kanske får ge bort några till mamma (; men det känns skönt att ha lite "vuxnare" trosor.. förstår inte ens att hello kitty säljs på hm's vuxen avdelning.. men smaken är ju som baken (:

ska välja film nu innan tet kallnar. hörs sen, om ni är vakna! (: annars kan ni läsa imorgon!

puss&kram <3





Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag tycker om Hello Kitty och har det på vissa av mina trosor.

2009-07-16 @ 13:08:12
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Haha, jag köpte nyligen Hello Kitty-trosor, e ju ändå ingen som ser ;) Köper bara trosor på rean, för hur kul är det att lägga pengar på egentligen? :) kram

2009-07-16 @ 19:10:21
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback