ljudbok

sitter och lyssnar på new moon - ljudbok. är helt fast. har lyssnat i två timmar nu på morgonen (: mysigt att sitta uppkrypen i soffan i myskläder och värma händerna på en kopp te och lyssna. utanför blåser det och regnar om vart annat. istället för att klaga på att solen inte visar sig uppskattar jag att ha en mysig hemmadag. livet är för kort för att bara klaga och aldrig vara nöjd. och se möjligheterna istället, känns som en mycket bättre sak. så idag myser jag hemma som sagt.

sitter och redigerar lite bilder på datorn medans jag lyssnar på boken och ska framkalla lite för det är fraktfritt just nu på fuji, perfekt då jag ska fixa en sak här hemma. måste bara hitta en bra vägg. får fundera lite till (: annars får jag vänta tills hallen är renoverad. i hallen ska vi lägga in grått klinkers i smala delen och sen valnötsgolv som i resten av lägenheten i den större delen av hallen. vita väggar och så ska vi ha en inbyggd garderob med skjutdörrar,. nedsänkt tak med spottar hela vägen. kommer bli så fint (: men först är det köket som ska renoveras. älsklingen vän har en kontakt som kan fixa 50% på vitvaror från ett bra märke. dom är dyra men med rabatten blir det ju skapligare (: och bra kvalite är viktigt för oss! det ska vara ordentligt och genomtänkt. och månaden efter min 24 års dag drar vi igång med köksrenoveringen - som ni såklart får hänga med på (: ska bli jättekul. men jag måste erkänna att jag kommer sakna 50-tals köket. det är ju så charmigt och så. men men. enligt mäklaren så höjs värdet på bostadsrätten mer och det är skönt med ett fräscht kök måste jag erkänna.

nu ska jag lyssna vidare på boken (: hoppas ni mår bra och har en mysig dag! vi hörs lite senare. puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Perfekt med ljudböcker! Lyssnar jämt när tar promenader eller städer hemmet:)

2009-07-10 @ 14:32:38
URL: http://greenrealm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback