massage!

ska snart hoppa in i duschen och fixa iordning oss. sen åker vi till stan och blir masserade i en timme. helt underbart då jag är stel som en pinne. välbehövligt alltså (: ska försöka få ihop några recept innan också. så vi kan åka och veckohandla. skönt med en fylld kyl och frys. det är så tråkigt när man inte har mycket mat att välja mellan! haha. jag mår bättre när det finns mycket mat.

fick hem min samhällskunskapsbok idag också. och brev från nti. så jäkla skönt att det löste sig med skolan. nu på måndag börjar jag plugga igen. har verkligen saknat det! knäppt va (; men jag älskar att plugga!

vi åt frukost på balkongen imorse, riktigt mysigt! det är ingen sol idag, men det är ganska varmt ändå!

nej, nu ska jag skriva recept och sen duscha! hoppas ni får en jättemysig dag! vi hörs senare (:

puss&kram..



Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du vad? Bloggen skulle bli mer lättläst om texten var lite större och fluffigare. Jag har så svårt för de smala tajta långa raderna. Och mer bilder önskas. Och förresten, de rosa blocken under överskrifterna är så ljusa att texten inte går att läsa.

Ta nu detta som positiv kritik! Jag gillar verkligen din blogg, du är den mest positiva person jag vet. Tack för att du bloggar!

2009-07-30 @ 16:33:17
Postat av: Doris

Jag förstår vad du menar! Jag sommarjobbar nu och TOKLÄNGTAR till första dagen på terminen i slutet av augusti...



Det är min fjärde termin på universitetet:)

2009-07-30 @ 16:46:36
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Haha, själv längtar jag till skolan är slut, hatar att plugga! det tar ju all tid.. men e väl antagligen för att jag inte har nåt mål med studierna.



fick hem kattbädden idag. du också eller? :) katterna va inte så intresserade dock, men matte är nöjd iaf ;)



kram!

2009-07-30 @ 18:00:24
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Erica \ Yulla

Åh tack vännen!! :D

2009-07-30 @ 21:43:13
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback