morning

hej på er. hoppas ni  sovit gott. jag somnade tre i natt, satt uppe och pratade med nadia som sov här hos mamma. så vi satt uppe till tre och pratade om allt mellan himmel och jord. jättemysig tjej och vi har bestämt att vi ska börja umgås mer. kul (:

idag är det tisdag och jag mamma och nadia ska åka till ikea och kika runt, ska köpa ljus för det behöver vi och sen en ljusstake. en av våra i vardasgrummet har gått sönder ): jäkla buskatter ^^ sen kommer älsklingen hit och kramas med mig innan han åker till jobbet. vi är riktiga tofflar (; mysigt för gud vad jag saknar honom.

nu ska vi gå ut med hundarna, nadia har en liten chihuahua. så söt. ska sätta oss på en filt. mys!

hörs sen. puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Marielle

Tofflar är ni väl inte. Jag tycker ni är kärleksfulla o vårdar varandra och er gemensamma kärlek. Jag förstår fullt att ni vill kramas och vara nära hela tiden.

2009-07-14 @ 20:54:29
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback