sleep.

nu ska vi gå och lägga oss och kramas och läsa innan vi släcker lampan. jag har precis plockat ur diskmaskinen och älsklingen plockar in smutsdisken, skönt att ha det diskat tills imorgon (:

vi har ätit god middag, myst en massa, ätit efterätt och tittat på film. jättemysigt har vi haft det (: älsklingen gick runt här hemma och tände massa ljus och gjorde te till oss medans jag fixade efterätten. sen kröp vi upp i soffan brevid varandra och tittade på film. lättsam och rolig var den (:

imorgon ska jag till tandläkaren igen och kolla om jag behöver sy igen hålet där visdomstanden satt, för det har inte krymt ihop.. så jag hoppas det går bra.. sen ska jag fika med nadia som inte blev av idag och på kvällen vid nio ska vi gå på bio! jättemysigt :D längtar. det är ju så himla mysigt att sitta och hålla handen i biomörkret och äta popcorne (: vi brukar alltid fälla upp armstödet imellan oss så vi kan sitta nära varandra. <3

ska kika runt lite på nätet innan vi ska krypa i säng. hoppas ni haft en jättemysig kväll. ta hand om er (:

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback