tröttmössor

god kväll allihopa! (: har ni haft en mysig kväll? hoppas!

vi har haft en jättemysig kväll med hemgjord pizza, blev galen på degen där ett tag, men det löste sig och den blev så himla god. här finns receptet på degen och här hittar ni receptet på tomatsåsen som vi gjorde. mums! (: vi har pizza kvar tills imorgon också. och det passar bra, för imorgon ska jag skriva slutprov för psykologi a kursen, sen är jag klaaar. så glad. jag har fått mvg på allt jag gjort. och jag är så glad. vi har tittat på film, såg komedin "allt flyter" och så åt vi framflr filmen, när vi var och handlade förut på coop så köpte vi varsinn påse med lösgodis som vi mumsade på. sen somnade vi i soffan, jag med huvudet på alexanders mage och han raklång. haha. vaknade nyss. ska ut på en liten mysig åktur, mysigt med sommarnätter. sen ska vi hem och sussa.

imorgon ska jag till lyra mellan halv elva och halv tolv, sen ska jag möta upp mamma och så ska vi till våran husläkare för lite besvär. jag tror att jag är laktosintolerant. det ser ut som jag är gravid i 4:de månaden när jag äter fil och dricker mjlök osv.. helt stenhårt är magen.. så det ska jag kolla upp. sen åker jag hem, och skriver provet, får sitta i fem timmar och jag brukar utnyttja den tiden maximalt så man får med allt. vet att det är essäfrågor och då behöver man ju använda hjärnan extra mycket ^^ sen äter vi en bit mat ute och sen åker vi på konsert. myspys!

hörs imorgon kära ni. sov så gott <3 puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Helena

Har skirivt mess till dej å alle men får inge svar.. började ju bli lite orolig här...

2009-07-02 @ 23:57:35
URL: http://sjoborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback